Mesi - napok és gondolatok

Azt hiszem, igen, dühös lehetnék amiatt, ami velem történt. De nehéz dühösnek lenni, amikor oly sok szép dolog van a világban. (Amerikai szépség)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Álmok

2016.12.06. 16:27 - Hajnallány

Tegnap járt a Mikulás Hugiéknál. Valami nagyon furcsa érzés fogott el, ahogy a gyerekeket néztem, és ahogy a kicsi puszit adott. Aztán nem foglalkoztam vele.

Este viszont alig bírtam elaludni. Valamikor 3 óra körül sikerült végül. És nagyon furcsa álmom volt. Ott volt Apu és Kati apja. És segítséget kért tőlem, de Apu kikérte, hogy mit képzel én nem vagyok felnőtt, segítsen magán, mert ő a felnőtt. Különben is én az ő 14 éves kislánya vagyok. Ekkor szóltam neki, hogy januárba már 36 leszek, nem vagyok már kislány. Aztán snitt.. A munkahelyemen voltunk és Apu úgy szaladgált fel-alá mint egy 2 éves gyerek. És közbe kiabált, valamitől félt. Simogattam az arcát, meg akartam nyugtatni. De nehezen ment. Nagyon félt valamitől, és sírt. Én meg törölgettem az arcáról a könnyeket. De valahogy nem az ő arca volt. Gyerek arc volt.

Nagyon rossz volt. Felébredni is, maradni is. Viszont ébredés után folyton a Soha nem elég című szám járt az eszembe. Nem tudom mit akar(t) üzenni.

Megjöttek az eredményeim is. Az inzulin és a d3 szépen javul. Viszont van ami romlott is. Remélem hogy holnap kapok egy relatív közeli időpontot a dokitól.

Visszatérve a tegnapra. Valami nagyon furcsa érzés fogott el, amikor a Bogi puszit adott, meg amikor néztem, ahogy játszanak. Nem tudom megfogalmazni, hogy mi volt az, csak valami furcsa, megfoghatatlan. Remélem hamarosan ezekre is választ kapok. Nagyon sok a kérdés és nagyon sok a kérdőjel a fejembe.

Most meghallgattam a számot. Mire gondolt a költő (amikor a fülembe ültette a dallamot)?

Túl sok minden van benne.

 

Az irigy semmit nem alszik, éjszakákon át... - gyakorlatilag hónapok óta nem alszom napszámra...

Nézz körül és válassz, tudnod kell a választ,

Nézz körül és válassz, tudnod kell ki vagy.... - hát ez jó. Ki vagyok?

Rájössz, hogy magadból bármennyit adsz,

Akárhogy szétszakadsz, soha nem elég...

Soha nem hagyom abba, csak újra kezdem el

Újult erővel tép a szenvedély... - a kérdés, hogy mit?:

Kérdezni akkor is fontos, ha senki nem felel

Mindegy, hogy milyen az út, ha menni kell. - menni kell? de hova? miért? mikor?

 

Szóval meghallgattam, és hát nem lettem okosabb. Remélem kapok hamarosan magyarázatot is az álmom mellé.

 

Ma este mindenesetre elmegyek és kipróbálom a rúdtáncot :)

 Még valami eszembe jutott. Van egy barátom(?). Amikor segítség kell a barátom, inkább ezt mondanám.

Kért tőlem egy szívességet (ami anyagi vonzatú is). De nem az anyagiakon van a hangsúly. Hanem, hogy előtte, mielőtt még megkért volna, néhány naponta fel tudott hívni. Mikor már megvolt amit kért, átküldtem az adatokat.
A héten 3. hete volt. Azóta nem keresett. Se azért, hogy miújság, se azért, hogy figyi, tudom te is pénzből élsz, hadd ne tartozzak már.

Nem a pénz része fáj. A másik oldala. Az, hogy ha kell valami, akkor 2 naponta fel tud hívni, de ha már megvan amit akart, akkor már nem vagyok fontos. Valamiért úgy érzem, hogy ez nem fog változni a héten sem. És az keserít el, hogy valaha a barátom volt, valaha számíthattam rá. Ma már nem vagyok ebben biztos.

A bejegyzés trackback címe:

https://mesinapjai.blog.hu/api/trackback/id/tr9112028259

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása