Mesi - napok és gondolatok

Azt hiszem, igen, dühös lehetnék amiatt, ami velem történt. De nehéz dühösnek lenni, amikor oly sok szép dolog van a világban. (Amerikai szépség)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Események

2011.10.21. 15:16 - Hajnallány

Régen írtam, pedig most lassan újra kéne.

Valaki egyszer azt mondta, hogy akkor ír az ember naplót (blogot), ha nincsenek barátai, akivel megbeszélhetne dolgokat. Nálam ez nem így van. Van egy párom, A PÁROM, akivel mindent megbeszélhetek, és van (vannak) barátaim is. Van legjobb barátom is.

Azért írok blogot, mert tetszik. Nem, nem azért mert trendi, hanem mert Nekem tetszik :)

Sok minden történt, változott az elmúlt időszakban. Fogytam, békültem, örültem, boldog voltam, szomorú voltam... Szóval sok minden történt.

Az egyik legfontosabb, hogy kicsilány elindult és nagyon kommunikálni akar :) Igazi tündér és része lehetek az életének. ;)

ÉÉÉÉÉS, ezen a héten megint nekifutottam a cigilerakásnak ... eddig 4-0-ra vezetek (négy napja nem gyújtottam rá) :)

Mostanában sokat gondolkodtam és beszélgettem erről több emberrel is. A dolgok nem véletlenül történnek. A jók ugyanúgy, mint a rosszak. Rengeteg rémálmom volt mostanában. Nem tudtam vele mit kezdeni, mert nem emlékeztem a legtöbbre, csak valami rossz érzés volt bennem tőle. Lehet, hogy végre pihenek ? :D

Na persze, most, hogy Manó megkapta a "felszállási engedélyt" éjszakára :D

Viccet félre téve, anno elment alvásklinikára, ott elmondták, hogy elég rég nem alszik éjszaka (én esetemben majd 3 éve igaz ez) , ugyanis a szervezete küzd az életben maradásért. És ez nem csak abból áll, hogy küzd, hanem hogy horkol is. De nagyon.

De már nem. Kapott egy maszkot, ami hasonlít a vadászgép pilóták maszkjára. Most már mindketten alszunk éjjel. Most már én sem "hallgatózom".

Meg szemüveget is kaptam :D Hiába ettem annyi sárgarépát. A nyúl csalt, tuti nem a répa a megoldás :)

Jövőhéten megyünk megint haza. Megszületett unokabátyám második fia is. Megnézzük a kisöreget :)

Aztán vissza. És ha majd itthon leszek, végre kicsit magammal is fogok foglalkozni ;) Otthon nem biztos, hogy írni fogok, de ha visszajöttünk, utána mindenképp. Szerintem bőven lesz mit mesélni :)

Ja, és Anyu hamarosan megy "beszélgetésre". Hamarosan rendeződik az ő élete is. :)

 

Na pá.

A bejegyzés trackback címe:

https://mesinapjai.blog.hu/api/trackback/id/tr303320122

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása