Mesi - napok és gondolatok

Azt hiszem, igen, dühös lehetnék amiatt, ami velem történt. De nehéz dühösnek lenni, amikor oly sok szép dolog van a világban. (Amerikai szépség)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Szeptember 11 meg a hétköznapok

2009.09.11. 16:43 - Hajnallány

Valóban annyira más az amerikai tűzoltó? Világszerte emlékeznek, mert a WTC összedőlt, "hála" két (vagy több) evetemültnek, akinek nem számított hogy kit fognak megölni. Nem számít sem család, sem gyerek... semmi.

A 2006. augusztus 8-án elhunyt bp.-i műegyetemi tűzben elhunyt tűzoltókra is így emlékeznének, ha tudnák hol van Magyarország? Vagy azokra, akik a görögországi erdőtűzben veszítik évről-évre az életüket? Bevallom ott nagyon sokan haltak meg, akiknek nem kellett volna. De honnan tudjuk, hogy kinek és mikor van itt az ideje? Az ittartózkodási időnk valóban meg van határozva?

Ma kaptam egy "hoaxot". Én imádom ezeket. Némelyiket kitörlöm, némelyiket továbbküldöm. Ez konkrétan a továbbküldős fajta volt. De nem akármiért. Volt benne egy történet egy gyermekről, aki hitt a csodában. Már biztosan sokan olvastátok, kislány meg akarja menteni a testvérét, akinek valami nagyon súlyos daganata van, és mivel drága, ezért a családon már csak a csoda segíthet. A kislány pedig elmegy a patikába csodát venni.

Aztán a végén volt még valami. Az angyalokról. Az angyalokról, akik szárny nélkül tartozkodnak a földön és akiket barátoknak nevezünk.

Aztán elkezdtem ezen gondolkodni. Az angyalok nem csak barátok lehetnek. Az angyalok szerintem mindenhol megtalálhatók. A kérdés, hogy ha nincs szárnya valóban nem vesszük észre őket?

Azt hiszem ismét meg kellene néznem az Angyalok városát.... Az nagyon tetszett. Nagyon sokat sírtam, úgy éreztem, mintha én lennék az... Bár szerenécsém van. Az én Szerelmem él, és élni fog... Rengeteg tervünk van, úgyhogy muszáj neki.

Azt hiszem az angyalokról még később írok majd. Az emberekről viszont nem tudom, hogy érdemes-e. Az emberek sorra okozzák a csalódást. Olyanok, akikre felnéztem, akit tényleg "nagynak" tartottam. Gyakorlatilag a béka "szebbik" fele alá kerültek sok-sok méterrel.

Amikor a bizalmammal visszaélnek, azt nem szeretem. Jelenleg megtette ezt egy olyan ember, akiről annyit tudok most már csak mondani, hogy legszívesebben megmondanám neki, hogy életem legnagyobb csalódása volt. De nem tehetem, mert van akkora hatalma, hogy pokollá tegye az életem.

A legszomorúbb, hogy az emberek az alap dolgokat nem tartják szem előtt. Mégpedig azt, hogy ha kezet nyújtunk a másiknak könnyebb lesz az élete mindenkinek, mint ha eltapossuk a másikat.

Na megint kezdem. Azt hiszem mára ennyi elég... még a végén átmegyek negatívba :)

Szép napot.

A bejegyzés trackback címe:

https://mesinapjai.blog.hu/api/trackback/id/tr381375449

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

NEXUS-303 · http://azigazsagoldala.blog.hu 2009.09.13. 17:20:23

Nem mndod komolyan hogy szerinted ezt képes volt megszervezi egy-két ember egy afgán barlangból?!

Szerintem legalább többszáz emberről beszélünk, és hivatalos szervezésről.

Hajnallány 2009.09.15. 22:22:36

@NEXUS-303:
A megjegyzésedre reagálnék. A lényeg nem azon van, hogy hányan, hogyan és hol tervezték meg ezt. Arról van szó, hogy nagyon sokan halnak meg nap mint nap munkavégzés közben (tűzoltók, mentősök, rendőrök, katonák), róluk mégsem emlékeznek meg ekkora hajcihővel... A műegyetemi tűzben meghalt és a görögországi tüzekben meghalt tűzoltókra is emlékezhetnénk. A görögországi tűzben meghalt tűzoltók nevét majdhogynem megtalálni sem lehet a neten. Az augusztus 8-án elhunyt tűzoltókra emlékezni kívánókat pedig még a tragédia helyszínére sem engedték be - ha jól tudom.
Tehát nekem csak ezzel van bajom. Hogy nem egyformán jár a tisztelet az egyiknek és nem egyformán a másiknak.


süti beállítások módosítása