Mesi - napok és gondolatok

Azt hiszem, igen, dühös lehetnék amiatt, ami velem történt. De nehéz dühösnek lenni, amikor oly sok szép dolog van a világban. (Amerikai szépség)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

bizalom és emberség

2011.02.01. 16:10 - Hajnallány

Az elmúlt hetekben ismét tanultam valamit. Mióta itthon vagyok újra keresem az emberekben a jót. Rájöttem. Felesleges. Ez az ország és a benne élő emberek nem arról híresek, hogy jók legyenek, hogy jót tegyenek egymással. Valami másról viszont igen. És az ilyen emberek miatt van olyan híre a magyarnak amilyen. Hiszen csak azt nézik, hogy nézhetik hülyének a másikat, hogyan tudnának alátenni. Nem baj, ha sok a munkája, akkor is a másik alá teszek, mert erre még van időm és energiám. Nem baj, hogy azt mondom, hogy rosszul látod, én nem vagyok irigy meg féltékeny rád, de akkor is olyat mondok, amivel ezt támasztom alá. De a segítenél nekem, mert nekem olyan nehéz és olyan sok van a nyakamba, azért megjön mindenkinek.

Nem akarok ilyenné válni, mert nem ez vagyok. Én nem az vagyok és nem is leszek soha.

Lehet mégis meg kéne fontolni, hogy elmenjek innen, mert ez nem az én világom. Nem az a hely ahol a gyerekem szeretném majd felnevelni, mert nem szeretném, ha az utódom ilyen emberek között kellene éljen. Mert ez nem jó, és hiába fogom én nevelni 3-4-5 éves koráig a jóra, ha mindenhol csak azt fogja látni, hogy irigy és átgázolós emberek vannak, akikben hiába bízol meg, csak átvernek. Nem akarom, hogy majd azt tegye amitől pár éves koráig amennyire tudtam megvédtem.

A bejegyzés trackback címe:

https://mesinapjai.blog.hu/api/trackback/id/tr382631120

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása